piątek, 3 stycznia 2014

Wspomnienie lata.

Bursztynowy komplet wykonany z mixu koralików Toho 11/0, kojarzący się (przynajmniej mi) z gorącym słońcem, plażą, piaskiem, ciepłym wiatrem. Niby zima nas troszkę rozpieszcza, narzekać nie można, ale za wakacjami zawsze tęskno.
I to właśnie z tej tęsknoty (zresztą nie tylko mojej :) powstał ten oto komplet.

Naszyjnik - na 6 koralików w rzędzie z dość bogatą zawieszką.
Wisior można łatwo zdjąć i nosić sam sznur.

Bransoletka - ukośnik na 12 koralików w rzędzie.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny melanż. Świetna kolorystyka. Ja też tęsknię za latem :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam na szyi i ręce to cudo!!!!! Troszkę gasi moją tęsknotę za plażą, bo co spojrzę, to czuję ciepło, nie tylko plaży latem, ale i twórczyni tych skarbów!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń