środa, 9 października 2013

Witam wszystkich serdecznie!


Koralikuję już od jakiegoś czasu. Trochę się tego nazbierało, więc postanowiłam w końcu - idąc z duchem czasu ;) - utworzyć miejsce, w którym mogłabym zaprezentować wytwory rąk własnych. Póki co są to głównie bransoletki tworzone metodą bead crochet, ale wierzę, że w końcu znajdę czas i odwagę na większe i bardziej kreatywne projekty.
Chciałabym zatem zaprosić wszystkich chętnych do odwiedzania mojej manufaktury, o konstruktywną krytykę i o pobudzanie do dalszego działania :)

W związku z tym, że koralikuję mniej więcej od dwóch lat zastanawiałam się, w jakiej kolejności wstawiać  swoje manualne (s)twory :). No i wymyśliłam, że będę pokazywać to co "uwiję" na bieżąco (i nie będzie wstydem tego pokazać ;), a w międzyczasie będę to przeplatać starszymi zdjęciami.

1 komentarz:

  1. Kochana piękne są te twoje dziegadła. Ja też zaczynam koralikować i może kiedyś odważę się je upublicznić. Rób dalej i ciesz oczy zazdrosnych i zachwyconych "oglądaczy".
    Pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń