sobota, 19 października 2013

Rubinowa elegancja. Komplet.

Dziś ledwo wstałam i musiałam go skończyć :)
A więc komplecik świeżutki - bransoletka + kolczyki.

Oplecione Rivoli Swarovskiego w kolorze Light Siam F
Bransoletka - dwa sznury koralikowe w kolorze Jet (Toho 110) połączone oplecionym kryształem Rivoli Swarovskiego 12mm w kolorze Light Siam

Kolczyki - wkrętki - oplecione Rivoli 8mm

Całość przedstawia się bardzo elegancko.
Zdjęcia jak zwykle jakieś takie nijakie :/ A same kryształy trochę ciemniejsze, bardziej rubinowe niż na zdjęciach.

Oplatając Rivoli korzystałam ze schematu Pani Weroniki Kaczor (swoją drogą to właśnie dzięki niej zainteresowałam się biżuterią tego tupu - moja Guru można by powiedzieć ;)



1 komentarz:

  1. Pięknisty!!! Marzę o nim i śnię, na zmianę i pocieszam się, że zawsze można zamówić, jak już uciuła się trochę gotówki. Będę ciułała!!!

    OdpowiedzUsuń